Sunday, March 4, 2012

nukilan si jahat.

Malam ni air mataku terkeluar.

macam biase la, standed air mata keluar ni. sume salah aku jugak

aku ni bab management fail cket, emotional management, money management.

eh mmg fail lah!

bukan aku nak mengadu domba. Alhamdulillah la ramai x tau aku ada blog. so nak merepek pon xde kne cover2.

aku sedeh ni.

ku sedih sbb hati aku jahat sangat. aku sedih sbb kotor sgt hati aku.
korg xtau, tapi aku sedar.

berdasar dari kata2 hati aku, niat aku, fikiran aku, lintasan hati aku...
aku tau semua tu. sbb aku sendiri dengar.

aku jahat. jahat sangat2.



MMungkin sbb tu lah, keinginanku untuk mencapai cintaNYA susah. yes, susah utk semua org. menade boleh sesenang camtu je.


tapi aku..susah nye sbb mende2 baik tu ade depan mate, tp x tergapai oleh aku


contohnye ade program aku nak attend.

tapi buat dekat Uni tempat dak laki yg aku ter.TERsuke tu.
so aku takut nnt kalo aku g talk tu sbb nak usha die.


lg contoh, ade la porgram ni. mmg aku nak ikut. tapi sume tarikh die aku x available. aku terase halangan tu.

mungkin sbb aku x ckup lagi utk menggapai cintaNYA.

mahal cintaNYA.


kalaulah boleh aku basuh hati aku *literally*
semua yg jahat2 tu, aku buang..
aku nak. aku nak sangat.

so aku boleh jadi baik. so pemburuan aku utk cintaNYA senang, sepantas angin.
tanpa ada rasa gusar, ada rasa ragu2.


salah aku.
management hati aku fail.


so aku decide, aku x pergi talk tu.

lagipun uni tu jauh, ongkos mmg x ckup.

satu lagi halangan duduk plymouth ni. jauh.
plymouth dgn sheff. jauh. spend dlm 40 lebeh2 pound.

xpe lah hati yang jahat. kita perbaiki dulu kekurangan kita.
kita sama2 nak cintaNYA.


Biarlah rasa sakit ni, sbb aku tau..ramai lg org yg rasa lebih sakit dari aku.

dieorg sume lg tabah, lg kuat dari aku.


xpe la hati. meh aku basuh ko dlu.
















1 comment:

  1. selagi usaha itu ada.. jgn pernah putus asa ya sahabat.. jum kita kerah tenaga sama2 tuk cuci hati ni.. insyaAllah.. :)

    ReplyDelete